Vanilya Kutu-Eylül

 
Geçenlerde acemiden.blogspot.com blogunun sahibi Birgün'ün düzenlediği çekilişin kazananı olduğumu öğrendim. Bilenleriniz de vardır mutlaka, hediyesi 3 aylık Vanilya Kutu üyeliği idi.

Birgün'e tekrar çok teşekkür ediyorum. ^^ Sayesinde Vanilya Kutu'yu deneme fırsatı buldum. Sonraki aylarda da devam edip etmeyeceğime karar vermiş olurum bu 3 ay içerisinde.


Vanilya Kutu'nun bu ay bana gelen ürünleri şöyle;
Sinepil Viso - Yüz İçin Tüy Azaltıcı Krem: Dediğine göre üst dudak, çene, alın ve yüz çevresindeki tüylerin büyümesini engelliyormuş bu krem. Günde iki kez olmak üzere en az 1 ay süreyle kullanmak gerekiyormuş etkisini görebilmek için.  Ayrıca 15ml'lik boyu 42tl, Vanilyaclub'ta %50 indirim ile 20,99tl şuan. Ancak ben yüzümde bu tür şeyler kullanmaya çok korkuyorum bir de harika bir makyaj bazı olduğu yazıyor.Anlayamadım ben bu ürünü ya:) Kullanan varsa bi yorum yaparsa sevinirim. Muhtemelen denemek isteyen birine hediye edicem ben bunu. :)

Nuxe Paris Aydnlatıcı BB Krem SPF30: Tüm cilt tiplerine uyumlu olduğu yazan bir BB krem. Birgün'ün kutusunda da çıkmış aynısı ve rengini beğenmediğini söylemiş. Benimkisi cuk oturdu diyebilirim. :) Ama acaba böyle cilt tipine göre renk veren tek renk bir ürün mü yoksa ben çok mu atıyorum şuan :p Dokusunu ve kalıcılığını beğendim. Yüzüm çok terlediği için genelde ten makyajım kısa sürede yalan oluyor. Sanki bu BB kremde birazcık daha fazla kalıcıydı gibi hissettim. :) Denemeye devam.. Fiyatı ise şöyle: Gelen ürün seyahat boyu, 15ml ve Vanilyaclub'ta 45tl. 

Nuxe Paris Aydınlatıcı Yüz Temizleme Köpüğü: Adı üstünde cildi aydınlatıp temizlediğini iddia ediyor. İki kez kullandım henüz  ve yorumum olumlu. Ancak La Roche Posay Effeclar Yüz Temizleme Jeli ile karşılaştırırsam ikisi de aynıydı benim için. Son zamanlarda öğrendiğim bebek şampuanlarını kullanıyorum cildimi temizlemek için. :) Ben sadece makyaj fırçalarımı temizlemek için kullanıyordum. Ama yumuşacık harika oluyor resmen cildim. Bunu da buraya sıkıştırayım dedim. :) Fiyatına gelirsek, 15ml'lik seyahat boyu 8tl yine Vanilyaclub'ta. Hı bir de kokusu çok hoş bak çok beğendim onu. Paraben içermeyip, %89 oranında doğal içeriğe sahip olduğunu da ekleyeyim.

Osmo Wonder 10 - 10 Muhteşem Etkili Durulanmayan Saç Serum: Bir çok işi birarada yapıyormuş bu durulanmayan saç serumu. Henüz bir kez denedim. Sanırım saçım uzun olduğu için ayarını tutturamadım fazla kullandığımı düşünüyorum. Sonraki denemelerim ile net fikrim oluşacaktır. Objektif yorum olmayacağı için kokusu yeter deyip kısa kesiyorum. :p Cidden kokusuna bayıldım. Fiyatı aslında biraz tuzlu bence, ama etkilerini görünce o kadar edip etmediğine karar vericem. Vanilya Kutu'dan çıkan 25ml'lik seyahat boyu ve 20tl, ancak şuan %15 indirim ile 17tl'ye sahip olabilirsiniz. Tam boyu yani 250ml'lik olanı ise 80tl. O da %20 indirim ile 64tl. 

La Casa de Los Aromas Vanilya Süslü Koku: Buna resmen bayıldım. Allahım, diğerlerini unuttum tavşanla oynuyorum, kokluyorum falan. Ama yine en büyük macerayı da bu tavşanla yaşadık. Ben şimdi bunun kullanım alanlarına falan bakmadım, kokusu harika ya koklayıp geziyorum evde deli gibi. Sonra dedim ki arabaya asalım bunu. Hatta dedim bunun içi çok yarısını alayım evde kullanayım. Küçük tülden bir keseye koydum azıcık içinden. Tavşancıkta Romeom'un arabasına.. Sonuç resmen facia. Evdeki tülün arasından ince ince dökülüp masaya yapışmış. Temizleyeyim dedim bi bezle silmeye kalkınca resmen masanın boyasını kazıdı. :s Arabadaki de kapılar kapanınca çok ağır kokmuş baş ağrısı falan yapmış. Demek ki neymiş, öyle herşey kurcalanmazmış. O tavşanı evin bir köşesine koyup "oh mis gibi de kokuyomuş" deseydim bunlar olmazdı. Ayrıca 12,90tl imiş Vanilyaclub'taki fiyatı. Diğer kokularını da alıcam banane. :))

Birgül'ün Vanilya Kutu'su da gelmiş, okumak isterseniz Tık Tık!!

8 yorum:

  1. Bu aralar şanslısın sanırım :)
    en kısa sürede benimle iletişime geçersen sevinirim :)
    hanesusesra@gmail.com adresinden ulaşabilirsin tebrik ederim

    YanıtlaSil
  2. Aa gercekten sansliyim sanirim:) Yaziyorum hemen..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan :)
    bende bloğuma beklerim :))) http://sedefilemodamakyaj.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Merhaba yeni gördüm yazını. Güle güle kullan öncelikle. BB kremi gerçekten hiç sevmedim ilk kullandığımda. Ama simdi bayılıyorum ve bitmesin diye kullanmaya kıyamıyorum. İlk izlenimi beceremiyorum ben demek ki :D Bana tüy azaltıcı geldi hassas bölgeler için. Koltuk altı vs kullanılabiliyormuş.Hem de deodorant etkisi varmış. Yüz için ben de kullanmazdım. Ama uygun bir zamanda koltuk altı için başlamayı düşünüyorum. Düzenli kullanmak gerekiyormuş. Bu arada kutuyu açınca çok sevmedim ben bu ayı. Sanki içindekileri ben seçmişim gibi mahcup oldum. Ekim ayında biraz daha sevebileceğim ürünler geldi. Umarım sen de seversin :D İnşallah kasımda daha dolu dolu bir kutu gelir. :D Linkler için de ayrıca teşekkürler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BB kremi kullandikca daha da cok seviyorum, cok dogal ve uzun sure kalici:)Tuy azalticiyi bi blogta gorup bi cesaret denemeye basladim. Gercekten cok saskinim. Cok etkili cunku, gozle gorulur bi etki.:) Bloguma zaman ayirabilirsem ayrica yazmak istiyorum onu.

      Sil
    2. Heyecanlandım şimdi ben de hemen başlayayım o zaman. :D

      Sil