Çekilisim bitti!

Evet çekilişim sona erdi ve kontrollere başladım, biraz uzun sürecek gibi ama elimden geldiğince hızlı kontrol ediyorum, ben de kazananı öğrenmek için sabırsızlanıyorum :) 



Bunun dışında dedem rahatsızlandı ve bir haftadır hastanedeyim, yanında kaldım ve gerçekten hastaneye düşürmesin Allah kimseyi. Hastalar için de zor, refakatçiler için de zor :) Nihayet taburcu oldu dedeciğim dün sabah ama kontrole gidilecek bir hafta sonra ve ameliyat olup olmayacağına karar verilecek. Safra kesesi iltihabıydı sorunu, tedaviyle kurutultu iltihap ancak taşlar sebebiyle yineleyebilirmiş falan.. Umarım ameliyat gerekmez.

Ayrıca bugün benim doğum günüm :) Yılın en uzun gecesi yani 21 aralık günü. Sevgilimle güzel bir gün geçirdik. Gerçi bize her gün güzel, o yanımda olsun yeter. Dikişe merakım olduğundan bana dikiş makinesi almış :) Hani şu küçük portatif olanlar var ya, onlardan ama oldukça özellikli güzel bişey, çok beğendim. Hemen kumaşçılara koşasım var :) Ne dikeceğimi bilmiyorum ama kumaş alasım var :)


http://miladannotlar.blogspot.com.tr/
 

23 yorum:

  1. geçmişler olsun, ama korkmayın safra kesesi ameliyatından ben 2 sene önce aldırdım safra kesmi, 15 dakikada bitiyor, tamamen açmıyorlar karnı artık, 3 küçük delik açıp öyle alıyorlar, ertesi günde çıkılıyor hastaneden.
    Ama gerek kalmayacak inşallah sağlığına kavuşacak:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım dediğiniz gibi gerekmez, yaşı da biraz fazla olduğu için tedirgin oluyor insan ameliyat deyince :/

      Sil
  2. ayrıca yeni yaşın mutluluklar getirsin:)

    YanıtlaSil
  3. Gecmis olsun
    Ve yeni yasin guzellikler getirsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi için de ayrıca çok teşekkür ederim :)

      Sil
  4. Geçmişler olsun.. Ayrıca da mutlu yıllarrrr :) Hayat böyle işte değil mi... 2014 hep güzelliklerle gelsin ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Herkes 2013'ten şikayetçi, umarım 2014 hepimize mutluluklar güzellikler getirir :)

      Sil
  5. Musmutlu yılların olsun tüm sevdiklerinle :)

    YanıtlaSil
  6. Yeni yaşın güzellik lerle dolu olsun. Ayrıca geçmiş olsun. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  7. geçmiş olsun yeni yaşında hep mutlu olursun umarım mutlu yıllar :')

    YanıtlaSil
  8. geçmiş olsun sevdiklerinle birlikte mutlu yıllar:)

    YanıtlaSil
  9. mupmutluuuu:=) yıllar dilerim:=)))) gecmısler olsunnn

    YanıtlaSil
  10. nice yıllara :) geçmiş olsun :) güle güle kullan. benim kocam da almış bana portatif bi şey epey iyi çıktı. benim de neler neler dikesim var ama karar veremiyorum ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Gerçekten insan karar veremiyor ama bi ucundan tutup başlamalı dikmeye :)

      Sil
  11. Gecmis dogum gununuz kutlu olsun...
    Allah dedenize sifa versin cok zor safra kesesi benim kayinvalidemde var sıkıntisini beraber cekiyoruz agridiginda :(
    insallah guzel isler cikarirsin dikis makinanla..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler her ikisi içinde. Gerçekten ağrısı çok fena, şuan iyi ama tekrarlarmış.. Allah tüm hastalara şifa versin..
      Diktiğim her şeyi de paylaşıcam mutlaka, çok hevesliyim şuanda :)

      Sil
  12. Çok geçmiş olsun dedene :(( Yeni yaşın kutlu olsun ayrıca..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisi için de ayrı ayrı teşekkür ederim^^

      Sil