Mim!

Mim-Mim-Mim-Mim-Mim- cherry, kuulumsu, beyza ve deep ortak yapımı bir mim imiş :)Teşekkürlerr!

1. Kendini seviyor musun?
Evet seviyorum ama sevmediğim zamanlar da çok sık oluyo ve sevmemek değil baya nefret ediyorum kendimden.
2.Yapmaktan hoşlandığın şeyler nelerdir? 
Baharda gezip tozmayı piknik yapmayı çok seviyorum, hele daha önce gitmediğim yerleri gidip görmeye bayılıyorum. Acı yemeyi severim. Müzik dinlemeyi severim ve müziğin ruhun gıdası olduğuna inanırım. Sevgilimle kahve nargile içip keyif yapmayı severim, karda yağmurda yürümeyi severim. Kafamı kurcalayan bişey yoksa herşeyi severim ben :)

3. Hedeflerin nelerdir?
Öncelikle İngiltere veya Almanya'da birsüre yaşamak, ama öncelikli tercihim İngiltere hatta tam oalrak Londra. Onun öncesinde okulu bitirmek var tabi.
4. Kendini bir cümleyle anlatabilir misin?
Dengesiz ve inatçı olduğumu söylerler. Galiba haklılar :)
5. Nefret ettiğin şeyler nelerdir?
Çıkarcı insanlar. Soğanlı yemekler. Uluslararası İlişkiler. Gerekli gereksiz insanların hayatımı didik didik etmesi. Hamburgerimi bitirip patateslerime geçtiğimde karnımın doymuş olması ve patateslerimi bitirememem. Bugün oldu hatta çok üzüldüm ya. Karnım doydu gözüm doymadı resmen:D
Birde bazı günler kendimi çok çirkin hissediyorum ve kendimi çirkin  hissettiğimde günüm çok kötü geçiyo, hemen eve gelmek istiyorum.
6. Favori şarkıların, filmlerin, kitapların nelerdir?
Favori şarkılarımı saymam zorda son zamanlarda severek dinlediklerimi söyleyeyim.
Yasmin Levy-Naci en alamo ve La Alegria
Bülent Ortaçgil- Benimle oynar mısın?
Dino Merlin-Da Sutis falan filan işte..
Filmde hepsini saymak mümkün değil tabi ama şuan aklıma Ki duk Kim filmleri geliyo, Sprin, Summer, Fall, Winter and Spring.. harikaydı mesela.
My Sassy Girl Kore versiyonunu 4 kez falan izledim. Tony Gatlif'in Vengo ve Gadjo Dilo filmleri güzeldi.
Kitaplara gelince de, Noah Gordon - Hekim, Gregory David Roberts - Shantaram, Maeve Binchy - İtalyanca Aşk Başkadır, Birde eski bi kitap var 2-3 liraya almıştım, Harold Robbins - Beni Bırakma 1960 basım bi kitap.
Frank McCourt - Angela'nın Külleri
İlham aldığın kişiler kimlerdir?
Yok galiba benim ilham aldığım kimse ya..
8. Death Note'u sen bulsaydın ne yapardın?
Ya çok şerefsiz bi akraba var onu yazardım kesin.

5 yorum:

  1. heey bu mim cherry, kuulumsu, beyza ve ben deep ortak ürünü. sana da gelmiş.

    şirin yanıtlar.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Aaa çok pardon, hemen düzeltiyorum :) Teşekkürler deeptone;)

    YanıtlaSil
  3. ay düzelt demedim ki.
    düzeltme.
    s.darko adlı arkadaşta gördük. mim haline getirdik. düzeltme ki, yaptığın yanlış değil ki.

    mimi sende görünce hoşuma gitti o kadar.
    :)
    bu arada, blogunu hatırlamana sevindim.
    :)

    YanıtlaSil
  4. uluslararası lişkilerden nefret etmeee :) benim bölümüm :)
    Yasmin Levy'i ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
  5. deep, madem ortak yapım söz konusu düzeltmek en iyisi :)bologumu hatırlamam konusunda da geç olsun güç olmasın diyorum :P

    OnTheRoad, Kaçıncı sınıftasın bilmiyorum ama makale tez olayları sevmeye başladığım bölümden bi kez daha nefret ettirdi :D Yasmin Levy'nin mucizevi bi sesinin olduğunu düşünüyorum ayrıca :)

    YanıtlaSil