Pikap ve Plak aşkına!

Berlin'de bi bit pazarında eski kitap ve plakların orduğu bi sergiye denk geldik. Uzun zamandır bi pikap alma isteğimiz olmasına rağmen ya fiyatları çok yüksek geldi yada istediğimiz gibi bişey bulamadık ve sürekli erteledik. Ama bu pazarda 1 euro'ya bu plakları alınca hemen pikap arayışına giriştik. Bursa'lılar Sönmez iş sarayını bilir. Hani şu kitapçıları falan olduğu.. en alt katta sahafların olduğu katta bi dükkan var, nostaljik pek çok şey bulmak mümkün. Çok fazla da pikap ve plak mevcut. Şimdi içimize sinecek bi parçanın gelmesini bekliyoruz oraya, arada sırada uğrayıp yoklama yapıcaz. Yeni aldığımız plakları dinlemek için can atıyorum :)




8 yorum:

  1. Paylaşım için kilo verme merkezi olarak teşekkür eder,başarılarınızın devamını dileriz.

    YanıtlaSil
  2. Mail adresine ulaşamadığım için yorum olarak yazıyorum. Takip ettiğin Sirk Ucubesi blogum yeni adresine taşındı. Belki bakmak istersin? :) http://siyahdudaklar.blogspot.com/

    plak koleksiyonu yapan biri olarak, bunu bu postun altına yazmasam ölürdüm :)

    YanıtlaSil
  3. yeni adresini de ziyaret edicem mutlaka :)

    YanıtlaSil
  4. Tamam yazdım bunu bi kenara :)

    YanıtlaSil
  5. Direct Drive olmasına özen göster. Belt Drive olursa odadaki hava değişiminde bile devir kaçırıyor. Ne diyorum ki ben? Dur daha açık deneyelim.
    Direct Drive: Plağı çeviren göbek direk motora bağlıdır.
    Belt Drive: Motor ve plağı çeviren göbek arasında plastik bir kayış vardır.
    İlgini çekebileceğini düşünerek konu üzerine blogumun linkini de paylaşmak isterim. Gerçi büyük çoğunluğu Heavy Metal ama anyway siteyi sevebilirsiniz de. ;)
    http://plakkoleksiyonu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bizim aldığımız da direct drive sanırım, zaten sorunsuz dinleyebiliyoruz şuanda. Bilgiler için de teşekkür ederim yabancı olduğum şeyler bunlar :) Blogunu da hemen inceliyorum :)

      Sil