Çanta taşıyan erkek!

Bazı çiftleri görüyorum, erkek kızın çantasını taşıyo :S Size de çok mantıksız gelmiyo mu. Her şeyden önce bi erkeğin elinde kız çantası gördüğüm zaman kahkahayı basasım geliyo :D İkincisi ben o çantayı taşıyamayacak bi insan olsam senin yanına kadar da gelmem dimi, bi çantamı taşıyamayacak kadar aciz değilim yani. Gerçekten çok komik bulduğum ve sık karşılaştığım bir durum bu. Paltomu falan giyceksem bazen Romeomdan tutmasını istiyorum çantamı, parmağının ucuyla tutuyo :D Karizması çizilirmiş, hey allam ya.. Bu erkekler de böyle çeşit çeşit işte :P


14 yorum:

  1. Aynı şeyi düşünüyorum kesinlikle çok komik ve gereksiz !!

    YanıtlaSil
  2. ben de bi avm'de tuvalete falan gireceksem çantamı sevgilime vermeyi çok seviyorum. omzuna asmıyor, ucundan tutuyor utanarak. çok gülüyorum yaa :D ama aynı zamanda çok da sevimli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet karizmaları çiziliyo beyfendilerin :D

      Sil
  3. Benim sevgilim de kesinlikle eline bile almıyor, bu konuda çok katı prensiplere sahip. Ama ben özeniyorum böyle çiftlere ya.:D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapma melodram ya :) Normal olan böyle davranışlarda bulunmamaları değil mi:D

      Sil
    2. Ben bilmem taşısın :D

      Sil
  4. Romeo'n haksız değil ama bak kendin söyledin komik buluyorum diye :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet valla cantami tasiyan bi erkek istemezdim yanimda :D

      Sil
  5. Mila, benim kendi çantam var hep onu taşırım :)) kot pantolan cebinde cüzdan filan durmaz, her şeyin onun içindedir, parfüm, kalem, not defteri, kitap..vs :))

    YanıtlaSil
  6. Direk soğuma sebebi ıyyk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle, tercih sebebi hiç değil :)

      Sil