Bişiy yaparım ben bunla ki!


Bi ara bahsetmiştim böyle şeylere sardığımdan ama üçlü setten biri eksik kalmıştı. Parfüm şişeli olan.. Onu tamamlayalı uzun zaman oldu ama nedense yayınlamamışım. Farkedince hemen fotografladım. 



 Bu kalpli olanların hikayesi ise şöyle. Bunlar aslında nikah şekeriydi. Şekeri yok tabi, artık nikahta böyle şeyler veriliyo ya hani adı nikah şekeri sadece.. Annem getirip elime tutuşturunca, fırat gibi "bişiy yaparım ben bunla ki" dedim ve içine şunları işledim. Aslında çok içime sinmedi ama o kadar küçükler ki içine bi deseni sığdırmak çok zor. 
Sıradaki çalışmam ne olacak bilmiyorum ama devasa bi şalon arşivi yaptım karar vermeye çalışıyorum :) Böyle şeyleri bi seven bi daha vazgeçemiyo ara verse de yapmaya devam ediyo. Öyle demişlerdi ben ilkine başladığımda, gerçekten de öyleymiş :)





13 yorum:

  1. çok tanıdık bir cümle bana, hep fırattan(fıratın popüler olmasına kızan sempa var burada)
    çok cici olmuşlar ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de fırat bu kadar popüler olmamalıydı :) Teşekkür ederim ayrıca

      Sil
  2. Eline sağlık. Ne güzel çerçeveye yerleştirmişsin. Ben bir sürü bitirdim ve hepsi çerçevelenmeyi bekliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. O kadar emek verip bitirince çerçevede görmek asıl keyif veriyormuş onu anladım:)Bence siz de biran önce keyfini çıkarın :)

      Sil
  3. Parfüm, anahtar ve elbise üçlüsüne bayıldım. Ellerinize sağlık. Şablonlarını rica etsem, eğer sizin için de uygunsa.

    delikitap@windowslive.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Şablonları ben de internette buldum dolayısıyla sıkıntı yok, yazıya ekledim.

      Sil
  4. başlığı görünce aha dedim fırat geliyor, geldi ki ellerine sağlık çok zahmetli geldi gözüme:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil aslında ama sabır istiyor biraz :) Teşekkürler pera.

      Sil
  5. Çok hoş olmuşlar, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  6. Bu çarpı işi oluyor herhalde...
    Çok da sevimli görünüyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çarpı işi ama kanaviçe, etamin de deniyor, farkları var mı hiç bilmiyorum..

      Sil