Yeni uğraşlarım var benim :)

Son günlerde öyle bir şeye sardım ki, kesin benim ruh yaşım daha yüksek artık eminim. Hani çarpı işi, etamin falan denen şey var ya hıh ondan yapıyorum. İnanılmaz heveslendim, internetten yerli yabancı bisürü siteden şablon buldum. Sonra onların çıktısını alıp doğru malzeme almaya gittim. Ve o heyecanla girdiğim ilk dükkandan alışveriş yaparak güzeeel bir kazık yedim :) Öyle böyle değil hemde, çok içime oturdu aslında ama o hevesle bastırdım sanırım biraz :P Kumaşın metresine 35tl dedi benim aldığım yerde, sonra sorduğumuz yer 24tl dedi düşünebiliyo musunuz :S Fark bu kadar fazla olmasaydı kazık yemişlik hissini yaşamazdım :) İşlerim bitsin sonra fotograflayıp paylaşıcam sizinle de, bitmeden paylaşmak istemiyorum :) Bu işlerden sonra şunu mu yapsam diyorum :)



Bir de bugün fena bi yağmur vardı hatta azıcık fırtına.. Benim için sorun değil aslında pek, kar, yağmur hatta rüzgar seven insanım ben. Ama sinirimi bozan nokta şu, o kadar otobüs bekledim durakta ıslanmadım, otobüse bindim ıslandım. Resmen otobüsün tavanı delik gibi, böyle bardakla döküyolarmış gibi su giriyo ya.. Üç defa yer değiştirdim otobüste. Bir kez daha emin oldum, bu otobüslerden nefret ediyorum.



13 yorum:

  1. ben de yapmıştım etamin :) çok zevkli oluyor :) ama uğraştırıcı biraz kolay gelsin şimdiden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabır istiyo birazcık :) Teşekkürler..

      Sil
  2. online dükkan olan kumaşçıya baktım şimdi bu posttan heveslenip (: kumaşı 12lira + kdv ye satıyorlar bilginiz olsun ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama bi kaç çeşit kumaş varmış, benim aldığım pano içindi diğerlerinin fiyatlarını bilmiyorum gerçi,, Teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Yeni uğraşlar güzeldir güzel. :))

    YanıtlaSil
  4. mrb cnm mimledim seni kısacık 5 soruda öpücükler : )
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/03/mesajiniz-var-mim.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiim, en kısa zamanda yazıcam :)

      Sil
  5. Kesinlikle güzel bir uğraş ama biraz zaman istiyor gibi :)

    Bloguma beklerim bu arada madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gerçekten zaman istiyor, sabır istiyor ama sonuç tatmin edici :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. "Yok ya olmaz bana bişey :P" dediğim de hasta oluyorum genelde ama içten içe demiş bulundum gene :)

      Sil