Nice Mutlu Seneleree..

"Bazı anlarda cesaretim kırılıveriyor. Bir uçurtmaya, gözlerimi ayırmadan uzunca bir süre bakabilecek cesareti bulamıyorum kendimde. Uçurtmanın dengesi bozulacak, kuyruğu dolanacak ya da ipi kopacak gibi geliyor. Bir şeyler iyi gitmediğinde ve tüm bunlar üstüste geldiğinde, insan, bundan böyle yaşananların ve yaşanması muhtemel olayların kötülükten başka bir şey getirmeyeceği hissine kapılıyor. Bir adım sonrasında toprağın ayaklarının altından kayıp gideceğini düşünmek gibi bir his bu. Her adımı boşluğa atmak gibi.."
*Ve Sen Kuş Olur Gidersin / Tarık Tufan
2014 yılının bu hissi benden almasını diliyorum. 
2013 yılından herkes çok şikayetçiydi. Kime sorsan iyi ki bitti diyor. 2014 yılının hepimize güzellikler getirmesini, hayallerimizin gerçek olmasını, herşeyden önce huzur dolu bir yıl olmasını diliyorum hepimiz için.
Bir de söylemeden geçemiyorum, sosyal medyada "Merry Christmas" ile "Happy New Year" ı birbirine karıştıranlar var. Bi öğreninde yazın Allah aşkına. Bayramda büyükleri ziyareti, el öpmeyi bilmez Christmas kutluyor..
Haydi nice mutlu senelereee :)



http://miladannotlar.blogspot.com.tr/


4 yorum:

  1. mutluluklar diliyorum..uçurtmanın dengesi bozulmasın hiç ;) mrlgrck74.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Mutlu, umutlu bir yıl diliyorum. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, hepimiz için öyle olur inşallah:)

      Sil