En Güzel Çekilis

Son zamanlarda merak saldığım şu çarpı işi konusu var ya, onunla ilgili araştırma yaparken harika bir blogla karşılaştım. "Lavanta Bahçesi" Hatta bir de çekilişi olduğunu görünce inanamadım :) Şansım az bile olsa katılmak istedim. Çünkü çok fazla katılan var :) Hediye ise şu gördüğünüz çarpı işi desen kitabı. Senede bir çıkarmış ve bu sene konusu "Fransa'da bir tur" imiş. Çekilişe son katılım 15 Aralık.

Olur da bana çıkarsa hem yeni yıl hediyesi olacak hem doğum günü:) Ay hadi inşallah bana çıksın ya.. olmadı arayıp bulup alırım napayım :))
Ayrıca bu güzel sayfanın sahibi harika paylaşımlarda bulunuyor, fotograflarla dekorasyon önerilerini ve daha pek çok şeyi takip edebilirsiniz. Ben zevkine bayıldığımı söylemeliyim :)




http://miladannotlar.blogspot.com.tr/

2 yorum:

  1. az önce kızkardeşimde elinde yeni yıl hediyesiyle geldi.kazaklı sıcak su torbası almış:). küçücük bir şey insanı ne denli mutlu edebiliyor. dün ben de ona kardan adamlı kupa almıştım. şimdi sıra diğerlerinde...

    YanıtlaSil
  2. Ay evet Mudo'da ben de gördüm kazaklı sıcak su torbası, çok sevimlilerdi^^ Hediyenin küçüğü büyüğü mesele değil candan verilmesi mesele bence..

    YanıtlaSil