Balık.

   Balığım ölüyo:/ Bi gözü toprağa bakıyo resmen hayvanın. Neyi var anlamadım. Dün hep boynu bükük bükük durdu, yem yemiyodu. bugün iyice hareketsiz, dipte duruyo öyle, arada kıpraşıyo ordan anlıyorum ki yaşıyo ama hasta galiba. Yalnızlıktan olmuştur belki de, teki ölünce yalnız kaldı tabi hayvan. Nazar değdi balığıma ya, ölmez inşallah :/
   İkinci konu, bugün Fetih 1453'e gittik Romeomla. Hala yoğunluk var sinemalarda, bide bugün gnctrkcll günüydü tabi. Filmle ilgili çok bi yorum yapmıcam genel olarak güzeldi, ama öyle çok beğendim harikaydı muhteşemdi de demicem :) Önemli olan nokta bence tarihimizi anlatıyo olması. Mesela Ulubatlı Hasan ismini duyarız yıllardı okul, cd vb yerlerin isimleri olarak genelde, ama kimmiş bu adam napmış bilmezdim. Önceden de yapsalardı keşke böyle diziler filmler de tarihimizi o sıkıcı kitaplardan öğrenmeye çalışmasaydık. Zaten öğrenemedik o ayrı, ezberlemeyle olmuyo işte. Her ne kadar eksik yönleri çok olsada muhteşem yüzyılı bile takdir ediyorum. Doğrusu yanlışı uyarlaması ne olursa olsun konsept bizim tarih olum, niye elin tarihinin hayranı olalım ki. Sonuç olarak böyle yapımları destekliyorum. Trt'de başlıcakmış şimdi bi osmanlı dizisi, merakla bekliyorum. Şöyle belgesel tadında olsun da öğrenelim tarihimizi.

   Üçüncü konum da dizi olucak.Kanıt. Bu gece var ama izleyemicem sanırım sabah çok zor uyanıyorum ya erken uyusam diyorum :/ Ama resmen hastasıyım ve etrafımda ki herkes gereksiz buluyo. Benim inanılmaz hoşuma gidiyo, çünkü izleyiciyi düşünmeye iten bi yanı var. Sonuç olarak bugünlük bu kadar. Ay bide Romeomla çok eğlendik gene bugün. Resmen başka kimseye ihtiyaç duymuyoruz yalnızken. Kendimizi de övdüm, o zaman bitsin bu yazı :) Maşallah diyin be nazar değmesin bize:P Ödüm kopuyo valla :D
  

0 yorum:

Yorum Gönder