not:

Hiiiç işim gücüm yokmuş gibi akşamları da bilgisayar kursuna başladım. Yorucu oluyo ama Romeomla beraber gidiyoruz oyüzden işimize geliyo, üstelik o sertifikaya ihtiyacımız olucak sanıyorum. Sınıf çok ilginç, 1024'ü 1024'e bölüp 0 bulan mühendis var, dvd monitöre bağlanır dimi diyen var, illuminatiye takmış olan var :) Ben bu konu hakkında çok bişey bilmiyorum ama bildiğim kadarı ilgimi çekmedi, sınıftaki kız fena takmış durumda ama, Sertap Erener'in Eurovision birinciliği onlardan olduğu içinmiş, Can Bonomo'da onlardanmış oyüzden birinci olcakmış falan.. Bu arada ben şarkıyı beğendim ya, ilk beşte olur diye düşünüyorum, hiçbişey olmasa bile en azından Türk ezgileri, enstrümanları kullanılmış falan.. Güzel yani..
Pazar günü de Almanca sınavım var ve çalışamadım daha, Romeomun site projelerine yardım ediyorum :) Bırakcam okulu bu işlere giricem :P Yani profesyonel site tasarımı falan bizden sorulur, duyurulur :P Boş zamanı olduğunda benim blogada bi el atsa iyi olucak artık, istediğim gibi bi tema bulamıyorum :)
Şimdi de gidip Almanca çalışıcam hadi iyi geceler :/


4 yorum:

  1. ne güzel bir hitaptır o yahu, romeo :))

    YanıtlaSil
  2. Almanca mı viel glück o zaman :)

    can bonomo konusunda hak veriyorum ilk 5te bence de olmalı."Her önüne geleni mühendislik fakültesine mi atıyorlar yaa!" da dedim içimden.

    bloga el atarken, şu kelime doğrulamayı da hazır eli değmişken yok ederse pek makbule geçer yahu :)

    YanıtlaSil
  3. Danke schön şekerim :)
    Valla üniversteyi bi kazandın mı öyle yada böyle mezun oluyosun işte, sonuç böyle :)
    Kelime doğrulamaya bende gıcığım, benim kendi doğrularım var arkadaş karışma bana :D

    YanıtlaSil