Pikap aldık! :)


Şu yazımda Berlin'den aldığımız plakları göstermiştim size ve pikap almak istediğimizi söylemiştim. Bugün sonunda aldık:) O kadar temiz bi ses geliyo ki kulağınıza, dalıp gidiyosunuz. Plak dinlemek öyle bişey. Adam bir de plak hediye etti pikapın yanında. Bizde Cumhur'un bi plağını aldık. Sen Aslı'dan da güzelsin vardı içinde. Romeom çok sever bu şarkıyı, ben de severim ayrıca :) Hadi siz de dinleyin, sevceksiniz bak eminim :)

Benim aklım bir de Ahmet Özhan'da kaldı. Kimseye etmem şikayeeet! :)



6 yorum:

  1. Nasıl imrendim şimdi :) Benim de çok istediğim şeylerden biri. Güzel günlerde dinle :)

    YanıtlaSil
  2. Hayatımda bir kez pikaptan müzik dinledim ve inanılmazdı :)
    Çok şanslısın yaaaa :)

    YanıtlaSil
  3. Kızlar çok teşekkür ederim, ses gerçekten inanılmaz, belki basit bişey gibi görünüyo ama beni çok mutlu etti :)

    YanıtlaSil
  4. vay canına :)
    ben de çok istiyorum pikap almayı hayallerimi süslüyor resmen:)
    güle güle dinle milam :)

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim canım benim, bi gün mutlaka sende edinmelisin :)

    YanıtlaSil