Heidi'nin Köyü

Çocukken en sevdiğim çizgi filmlerden biri Heidi'ydi. Karlı alp dağları, her yerin yeşil olması, Heidi'nin rüzgarla keçiler ve kuşlarla oyunlarını çok kıskanırdım. Heidi, ıssız bir yerde ne kadar da özgür bi çocuktu. Bir de Polyanna'nın olumlu düşünen yanı vardı Heidi'de. Polyanna da en sevdiğim kitaptı zaten:) 

"Ama ne yazık ki gerçek hayat Heidi'nin Polyanna'nın gözünden gördüğümüz hayat ile hiç benzeşmiyor. Kendi çocuğuma bu kitabı okutmamayı bu çizgi filmi izletmemeyi bile düşünüyorum. Çünkü o zaman herkesi kendisi gibi iyi sanıyor insan. Neyse bu dipnottu :)"

Sonra bir gün öğrendim ki çizgi filmde ki Heidi'nin köyü gerçekmiş. Heidi'nin evi Maienfeld köyü yakınlarındaymış. 

Bakın bu Heidi'nin eviymiş. Dağların güzelliğine bakar mısınız :)



Burası da mutfakmış.


Köy meydanı :)

Bi gün gidip Heidi'nin köyünü görmeyi, bi süre sonsuz yeşilliklerde oturup Alpleri seyretmeyi, Alplerin rüzgarını ve soğuğunu hissetmeyi, köyün sokaklarında gezmeyi çok istiyorum.

Ölmeden önce yapılacaklar listesine ekledim bunu da :) Yada gidilecek yerler listesi mi demeliyim. Planlarımda hep gitmek istediğim ülkeler şehirler görmek istediğim yerler var :)


7 yorum:

  1. Biz bu çizgi filmle büyüdük :) hatta geçen yıl bize bisikletli bir Heidi geldi tobleron dağları yakınından :))

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle özgürlük ve bağımsız hareket etme duygusunu tatmalısın. Dünya'nın ne kadar küçük olduğunu o zaman göreceksin. Takipteyim :)

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir post olmuş ya sabah sabah içim açıldı.
    Şuan ofisten kaçıp oraya gitmek istedim resmen:)
    Siteni yeni keşfettim canım.
    Çok ta beğendim.
    Takibimdesin
    Ben de beklerim ;)
    www.deniztamturk.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok gezilesi görünüyor değil mi :) Beğenmene de çok sevindim :)

      Sil