English Home Hediyelerim :)

Tavsiye Kanalı sayesinde farklı ürünleri ücretsiz olarak deneme fırsatı bulabiliyoruz bir çoğunuzun bildiği gibi. Ben de uzunca bi süre önce English Home kampanyasına katılmıştım ama tamamen aklımdan çıkmış. Önceki gün kargo geldiğinde yanlış mı geldi acaba derken bi yandan da pakti açarken buldum kendimi :) English Home hediye paketini görünce hatırladım tabi hemen. 




Lavanta kokulu harika bi mum çıktı paketten, kokusuna gerçekten bayıldım, ayrıca lavantayı severim de zaten. Vücut losyonunu henüz denemedim sadece kokusuna baktım, hafif hoş bi kokusu var. Genelde ağır kokuları sevmiyorum, o yüzden ilk izlenim harika oldu bu losyonda. Havluya gelince, rengi zaten güzel. Lavanta kokulu mumuma uygun :) Bambudan yapıldığını ve antibakteriyel olduğunu öğrenince de şaşırdım biraz. Dokusu yumuşaklığı falan da gayet hoş :)


Yani genel olarak çok mutlu oldum ve gerçekten her birini çok beğendiğim hediyeler aldım. Tarzı hoşuma gitse de English Home'dan pek bir şey alıp kullanmamıştım. Gidip her bişeyi daha iyi incelemeliyim sanırım :))

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bayılıyorum tüm ürünlerine harika şeyler var, hediyelerin de süpermiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com :)

    YanıtlaSil
  4. english home ve esse bayılırıım.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle ben dee, Esse'deki renkli tava-tencerelere bayılıyorum :)

      Sil
  5. oyy lavanta!

    huzurun kokusu.. huzurla kullan..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, gerçekten huzur ya :)

      Sil