Kuzey Yamacı


Wanda Rutkiewicz, dünyanın en ünlü kadın dağcısı. Ünlü olmasında başarıları kadar etkili olan bir hikayesi var. Bağımsız, özgürlüğüne düşkün bir kadın olan Wanda, tüm tehlikelerine rağmen dağcılığa aşıktır. En büyük aşkı da bir dağcıdır ve birlikte çıktıkları bir tırmanışta gözleri önünde aşkı yaşamını yitirir. Zaten genç yaşta ailesini de kaybetmiş olan Wanda tüm dağcılık başarılarını da bu olaydan sonra kazanır. Tırmanırken tek başına korkup korkmadığını sorduklarında da "Hayır hiç korkmuyorum, ben bütün sevdiklerimi yukarıda bıraktım." cevabını verir. Yani Wanda acılı bir yaşamı olan ama güçlü ve başarılı bir kadındır. 

Ifw ilkbahar- yaz koleksiyonları sergilenirken ben Gamze Saraçoğlu'nun Wanda Rutkiewicz'den esinlendiği Kuzey Yamacı adlı Ifw sonbahar-kış açılış defilesini hatırladım. Ayrıca renk analizi harika bir şekilde yapılmış bir çalışma. Önümüzde ki kış için esinlenilebilir tabi. Kalın çorapların üzerinde uçuşan etekler, kürklerin kullanılışı hele o ayakkabılar... Ayrıca saç, makyaj ve müzik ile de hikaye çok güzel yansıtılmış. İzlemediyseniz bir izleyin derim, yorum sizin!


0 yorum:

Yorum Gönder