Rüyalar ve Siempre Me Quedara

 (María Nieves Rebolledo Vila-Bebe)
Bazen tam uyku haline geçemediğimde kendi çizdiğim rüyaları görüyorum. Hayalleri mi demeliyim yada. Bir hafta boyunca her gece kabuslarla uyandım ve gördüğüm gayet gerçekçi rüyaların etkisinde kaldım öyle ki uykum geldiği halde uyumamak için direniyordum yada ışıkları açık bırakıp uyuyordum. Yine de fayda etmiyordu, gündüzleri de verimli bir uyku uyumadığım için kendimi çok yorgun hissediyordum. Neyse ki maneviyatı kuvvetli 78 yaşında bi ninenin sayesinde kurtuldum. Hala çok fazla rüya görüyorum ama güzel şeyler yada anlamsız şeyler görüyorum, kabus değil, yada korkarak uyanmıyorum.

İki gündür de biraz hayal biraz gerçek bi dünyada yaşıyor gibiyim. İçimde çok fazla biriktirdiğim duygu olduğunu hissediyorum. Kırgınlık, pişmanlık, belki biraz yorgunluk, biraz umutsuzluk, biraz umut... Şimdi de dinlediğim bu şarkı bende şu hisleri uyandırdı.





2 yorum: