Ben Kimim Mim'i ! :)

Sevgili akmayan göz kalemi mimlemiş beni ,biraz geciktirdim hatta yazamadım, teşekkür ediyorum ve geçiyorum sorulara :)

1- En son kime yalan söyledin? Niye?
Hmm bilmiyorum ki, sanırım bi arkadaşıma "akmayan göz kalemi"ni nereden tanıdığım konusunda yalan söyledim :) Blogumu kimse bilmiyo nihayetinde söyleyemezdim :)

2- Biz okumuyoruz farzet, kendine bir itirafta bulun.
Hı hı tabi :P
Dengesiz olduğumun farkındayım ve kendi kendime çok kızıyorum ama yapabileceğim bir şey yok kontrol edemiyorum. Sevdiğimi söylediğim bi şeyi sonra sevmemeye başlıyorum yada sevmediğimi sevmeye başlıyorum. Resmen bi dediğim öbürünü tutmuyo :/

3- Şu an istediğin işi mi yapıyorsun?
Kocaman bi HA-YIR!

4- Mutlu musun?
Mutluyum, çünkü daha kötü günler gördüm. Şükürler olsun ki bu günleri yaşıyorum :) Ama bu yine de pazar günleri rutin olarak depresyona girmeme engel değil :P

5- Keşke...?
Bu bana sorulacak bi şey değil bence :) O kadar çok keşke'm var ki... Mesela biri.. Keşke ailemi üzme korkuma yenik düşmeseydim. Azıcıkta kendi isteklerimi düşünseydim..

6- Sence ideal eş nasıl olmalı?
Romeo'm gibi olmalı :) 

7- Nerede yaşıyorsun ve ömrünü nerede geçirmek istiyorsun?
Bursa'da yaşıyorum. Belli bir yaşa kadar farklı şehirlerde ülkelerde yaşamak istiyorum, belli yerler yok aklımda.. Sonra da Bursa'da yaşamaya devam etmek istiyorum :)

8- Korkuların neler?
Utanarak söylüyorum ama bu son zamanlarda ortaya çıktı, sebebini bilmiyorum ve karanlıktan korkuyorum. En büyük korkum sevdiklerimi kaybetmek o ayrı..

9- Seni en çok ne mutlu eder?
Şuanda para biriktirebileceğim 1 senelik bi iş inanılmaz mutlu eder. Genel olarakta gezip tozmak, alışveriş yapmak, Romeo'mla sohbet etmek, tatlılar yapmak mutlu edebilir.. Ruh halime bağlı olarak herşey beni mutlu edebilir.

10- Hayatında en çok utandığın an/anı?
En çok utandığım anı buraya yazmam bence, ben olsam sormazdım böyle bi soruyu çünkü kimse yazmaz :)) 

11- Kendinde en sevmediğin özellik?
Hmm yukarıda söyledim sanki ben onu, dengesizim demiştim. Onun dışında kahrolası güleryüzlülüğüm, hayır diyemeyişim ve insanları kırma korkum sevmediğim özelliklerim. Sonuçta ben üzülüyorum..

*İsteyen herkesi mimledim gitti :)*

4 yorum:

  1. haha, kime yalan söylediğini tahmin ediyorum :) nerden tanıyorum dedin? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Barış Hoca'nın dersindeeen :D

      Sil
  2. Güleryüzlü, güzel Mila :)

    YanıtlaSil