KIKO Pudra'm :)

Berlindeyken tesadüfen aldığım, bi deneyeyim bakayım dediğim KIKO marka pudraya bayıldım. Neredeyse bir sene oldu aynı pudrayı kullanıyorum ve artık bitmek üzere. Ancak maalesef Türkiye'de bulamadım. İnternette bile denk gelmedim. Bu kadar beğeneceğimi tahmin edemediğim için o zaman bi tane almıştım ne yazık ki:/ Hafif kadifemsi ve doğal görünümlü bir pudra. Allıktan hazetmeyen ben, yanaklarıma azıcık fazla pudra sürüp allık niyetine de kullanıyorum. Bir de uzun süre kalıyor, hemen silinip gitmiyor.

Hı bir de pudra demişken, sevgili blogum sayesinde tanıştığım akmayan göz kalemi ile aynı okulda aynı bölümde olduğumuzu ve hatta bu dönem aynı dersleri aldığımızı farkettik :) Güzel bi kozmetik blogu var incelemenizi tavsiye ederim.  

9 yorum:

  1. heheh, teşekkür ederim :)) shantaram çekilişin olmasaydı birbirimizden habersiz yaşayıp gidcektik :)

    italya'ya gittiğimde -eğer havaalanında çevirmezlerse :p- sana alcam bu pudradan, aklımda :) hatta kendime de alcam :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten bi kitap ne kadar çok işe yaradı :)
      Pudraya inanılmaz sevinirim, çok fazla makyaj malzemesi kullanan çeşit çeşit marka deneyen bi insan değilim, bi tane beğendiysem uzun süre kullanırım, o yüzden çok mutlu olurum :) Ayrıca bence sorun çıkmaz hava alanında :)

      Sil
  2. markayı duymadım.
    :)
    ne hoş sürprizmiş ya aynı yerde ha.
    :)
    shantaram çekilişi görmüştüm.
    nefis kitap bu ayrıca.
    hindistan üzerine en iyi kitap.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Markayı bende hiç duymadım deep :) Tesadüfen aldım zaten..
      Sürpriz gerçekten hiç aklıma gelmeyecek şeydi :)
      Kitabı ben de gerçekten severek okudum, sanki Hindistan'a gitmişim gibi gözümde canlanıyo :))

      Sil
  3. İadeyi ziyarete geldim:))

    Kikoya bayılıyoruuuuuz öyle değil mi:)

    http://alisverismakyaj.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiiin :) Aynen öyle bayılıyoruz valla :)

      Sil
  4. Ne güzel bir tesadüf bu böyle :) bende blogu olan bir arkadaşım olsun çok isterdim.Bu markayı hiç duymamıştım bende daha önce.

    Benim blogumada beklerim seni canım;
    http://pamuk-sekeer.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. Adı üstünde tesadüf işte, belki de olur öyle bi arkadaşın :) Marka Türkiye'de olmadığından pek bilinmiyor..

    YanıtlaSil
  6. floransa'dan kiko cosmetics ürünlerini türkiyeye taşıyan bir hesap bu belki takip edersiniz :)
    instagram.com/ciao.fi

    YanıtlaSil