Bana Fransızcayı Sevdiren Sarkı

en guzel fransizca sarki

Günlerdir hayranlıkla dinlediğim bir şarkı bu. Sözlerden ziyade müzik ritimde mesele. Böyle insanı büyüsü altına alıyor sanki. Fransızcaya karşı böyle bir antipatim var benim. Pek hoş gelmiyor nedense. Herkes almancayı itici bulur, bana da almanca daha sempatik geliyor. Fransızca ilk defa bu şarkıyla kulağıma hoş geldi, oysaki söyleyen kişi fransız bile değil:) Ama maharet müzikteyse tabi..
Şimdi youtube kapalı olduğundan video ekleyemedim ama isteyen linkten dinleyebilir. Bence dinleyin :)


10 yorum:

  1. Ay evet kuzum cok guzel sarkı klibi de hoş :)

    YanıtlaSil
  2. Benimde fransızca öğrenme aşkımı tekrardan depreştirdi Indila'nın şarkıları. :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bayılıyorum buna :)

    YanıtlaSil
  4. Gerçek ismi Adila, kendisi de Fransız, Paris doğumlu. Radyolar sabah akşam çalıyor ve ilk duyduğumdan beri hastasıyım. yeni çıkan şarkısı da tourner dans le vide, bunu da şiddetle tavsiye ederim, nefis seslendirmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fransız olup olmaması kendi tercihine kalmış sanırım, ailesi değil çünkü:) Diğer şarkılarına da bayıldım bende, her birinin ayrı bir güzel havası var..

      Sil
  5. çok seviyorum bu şarkıyı bende mila cığım..3 gün boyunca sürekli dinledim evde arabada ,dinleyince başka bir mode giriyorum mila cığım,de bana hangi mod ne bileyim tuhaf düşünceler alıp gidiyor beni:)))öperim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim, cok farkli bi buyusu var gercekten:)

      Sil