Çekiliş İle ilgili!

Canlarım çekilişle ilgili kısacık bi notum var. Blogu olmadığı için paylaşamayıp katılmak isteyenler olmuş :/ Gerçekten çok üzüldüm çünkü katılmanızı isterim ama diğer yandan da bu şarta uyan arkadaşlar var ve haksızlık yapmış olurum. Böyle bişey istemediğim için sizleri çekilişe dahil edemiyorum :/ 
Bu arada tez henüz bitmedi hafta içi teslim edicem başka sınavlarımda var :/ Umudum sadece geçer not alabilmekte inşallah sorunsuz kurtulurum şu tezden, ciddi stres yaratıyo üzerimde ya :/


6 yorum:

  1. Tez konusunu bilirim.Baya meşakatlidir.Ben bir dönemimi ayırmıştım.
    Kolay gelsin size.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sıkıntılı bir dönem, hayırlısıyla geçmesini diliyorum bende..

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bir an önce sonucu öğrenirim umarım..

      Sil