Yılbaşı gecesi :)

Yılbaşıl gecesini anneciğimle çekirdek çitleyip televizyon izleyerek geçirdik. Hiç eskiden olduğu gibi güzel bişeyler yoktu televizyonda ama ya, canlı yayın hiç yoktu nerdeyse..
Neyse asıl anlatacağım şey farklı.. Tam gece yarısı olunca, yeni yıla saniyeler kala böyle havai fişek gösterileri falan yapılıyodu. Bizde annemle terasa çıktık izleyelim diye, Uludağ'ın etekleri falan güzel görünüyo çünkü o zaman :) Terasta da çardak var, işte asma falan, yani çatı yok. Böyle bi sesler geldi boncuk gibi bişeylerin yere düştüğünü duydum. Anneme söyledim ama oda "yok ben duymadım, sana öyle gelmiştir, ne olcak ki" falan dedi. Bu arada silah sesleri gelmeye başlamıştı uzaktan uzaktan, sonra yine aynı şey oldu bu sefer annemde duydu, silah galiba falan dedik koşa koşa girdik içeri. 
Sabah gündüz gözüyle annem çıkıp bakmış ne düşmüş öyle diye, küçücük boncuk gibi şeyler.. Babama sorduk kuş mermisi mi ne öyle bişey deniyomuş ve denk geldiği zaman yakıp geçiyomuş.. Tabi biz olayı babama anlatınca bir de azar yedik, niye çıkıyosunuz siz silah seslerini duymuyo musunuz falan dedi.. Evet haklı ama nasıl oldu anlamadıkta ya, silah sesleri uzaktan geliyodu. Allah korumuş valla ya denk gelseydi, ya bişey olsaydı da bi daha bloguma yazamasaydım :/ :) Bu arada iyi seneler :)


10 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Umarım hepimiz için güzel bi yıl olur pera :)

      Sil
  2. geçmiş olsun valla.Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
  3. Tatlım aman diyorum,babana hak veriyorum..senin yazıların olmadan biz ne yaparız,senin yazılarınla gülüyorum kendime geliyorum be:)b arada iyi seneler,sen hep yaz emi,seni okumak bana büyük keyif veriyor...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asi yapıncak çok sevindim beğenmene :) Bende sana mutlu güzel bi yıl diliyorum :)

      Sil
  4. followed back! :) Thanks xx
    http://fantasyfashioned.blogspot.de/

    YanıtlaSil
  5. Happy New Year!!! would you like to follow each other?
    Besos, desde España, Marcela♥

    YanıtlaSil
  6. lovely blog! would you like to follow each other? let me know!

    YanıtlaSil