İşte Shantaram'ın Sahibiii :)


Eveeeet geldi çattı o büyük gün :p
E çekilişim sona erdi, kitabımı kime göndericem acaba :p
Öncelikle katılanların bir listesini yaptım, sonra isimleri tek tek kağıtlara yazıp Romeoma seçtiricektim ama bugün buluşamadık o yüzden random.org ile talihliyi belirledim. Öyle oluyormuş bu çekiliş işlerinde :) Sonuç beni şaşırtmadı desem yalan olur, ama önce katılanların listesi görelim.
Ekstra Twitter ve Facebook'ta çekilişi duyuranlar olmuş, çok teşekkür ediyorum. Hiçbir yerde duyuramayanları üzülerek çekilişe dahil edemedim :/ Söylediğim gibi haksızlık olmasını istemiyorum. Ve gelelim sonucaaaa :)
Evet kazanan kişi Kahve Molası oldu :) Severek okuduğum bu kitabı onun da severek okumasını diliyorum :) Mail ile de bilgilendiricem, adres bilgilerini gönderir göndermez de kitap yola çıkıcak...
Ayrıca sonuç beni şaşırttı dedim çünkü minimum olan 1 sayısı çıktı, Kahve Molası gerçekten şanslıymışsın sanırım :))







6 yorum:

  1. vayyy bir numara cıkmıs demek gercekten cıkıyormus.. kahve molasını zevkle takıpedıyordum cok sevındım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet çok şaşırtıcı, 1 numara ya :D

      Sil
  2. Olamaz kaçırdık mı yani kitabı :/

    Neyse kazanan arkadaşı tebrik ediyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İleride tekrar düşünürsem böyle bir çekiliş kısmet o zamana olsun Boş Defter :)

      Sil
  3. Çok sevindim, çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil